Menu



HOME          ABOUT          CONTACT          SHOP

21/10/2012

Personal | Disney Princesses it is!


And the next series is going to be about (drumroll please!)... Disney Princess!
Since it was your choice, I thought it was only fair that you could choose which princesses
I would portrait as well. So the series will be composed of the 2 most voted here + 2 I'll choose.
Btw, there is one princess I am particularly fond of... Can you guess which?
Do you see me as any of them? Are you excited to see this series? Let me know!!

  • Ariel from The Little Mermaid
  • Aurora fom Sleeping Beauty
  • Snow White from Snow White and the Seven Dwarfs
  • Belle from Beauty and the Beast
  • Cinderella from Cinderella
  • Jasmine from Aladin
  • Esmeralda from The Hunchback of Notre Dame
  • Megara from Hercules
  • Mulan from Mulan
  • Pocahontas from Pocahontas
  • Rapunzel from Rapunzel

9 comments:

  1. Pocahontas :)

    Gostei da ideia, é criativa!

    xx http://thefashionencore.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Adoro a Ideia... estou desejosa de ver =DDD
    Pocahontas sem duvida (e é a minha princesa favorita, mais a Mulan... já votei nas duas :b)!

    Ah, Mariana, eu sei que nao tem nada a ver com este post, mas estou apaixonada pelo teu corte de cabelo e estou a pensar sinceramente em fazer o mesmo !! =D

    Beijinho

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muito obrigada! Se achas que te fica bem força nisso Filipa!!

      Delete
  3. Vejo-te mais como uma cinderela... gostei muito da ideia sendo eu uma fa incondicional das princesas da Disney! :) ca estarei para ver *

    ReplyDelete
  4. Belle :)
    Beauty and the Beast is my favorite Disney movie.

    ReplyDelete
  5. Ariel! A minha favorita :) Já votei em ambas as poll e estou ansiosa por ver o resultado.. vais-te divertir muito com certeza!

    Beijinhos
    Jo
    http://belowfeet.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. estou curiosa para ver o resultado final!

    ReplyDelete
  7. Princesas, princesas e mais princesas! in love! Votei na Bella da Beauty and the Beast!

    xoxo

    TheRealLipstick

    ReplyDelete