Menu



HOME          ABOUT          CONTACT          SHOP

01/07/2012

Personal | Happy birthday to me!


Nineteen already. Today I turn nineteen! My last teen year, ahah I feel so old! Unfortunately I spend the day studying because I still have one more exam... but now I'll have some dinner with my family. I took some photos of my presents (the flowers and the sandals were given to me; the lipsticks were a present to myself!) and of my soon-to-be-eaten delicious cake! Hope you enjoy them, and thank you so much for being there! :) 


Já dezanove. Hoje faço dezanove anos! O meu último ano teen, ahah sinto-me tão velha! Infelizmente passei o dia a estudar porque ainda tenho um exame... mas agora vou jantar com a família. Tirei algumas fotografias aos meus presentes (as flores e as sandálias deram-me; os batons foram de mim para mim!) e do meu delicioso bolo! Espero que gostem de as ver, e obrigada por estarem desse lado! :)

(This is a "self-portrait" I made when I was little... Isn't it the cuttest thing?!)

32 comments:

  1. Happy Birthday to you!
    Wish you only best! :)
    http://dreameranete.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. parabéns Mariana que tenhas um resto de dia muito feliz, e esse bolo tem cá um aspecto! :D

    ReplyDelete
  3. Happy 19th Birthday to you! :)

    Amor GLAMOROZA

    ReplyDelete
  4. PARABÉNS Mariana! Que sejas muito feliz :)

    xx http://thefashionencore.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Parabéns! Um dia muito feliz :) beijinhos

    ReplyDelete
  6. Happy Birthday! I am nineteen too and it is going to feel so weird turning 20! haha, enjoy your birthday and good luck on your exam! Cute pictures :)
    Angela @ The Lovely Cup

    ReplyDelete
  7. Muitos parabens!! Uma belissima idade sem duvida :)

    ReplyDelete
  8. Parabéns querida :)
    E as sandálias são um mimo!

    ReplyDelete
  9. parabéns!! :)
    as fotos estão fantásticas!

    ReplyDelete
  10. oh, parabéns! :D
    muitos beijinhos (:

    ReplyDelete
  11. Parabéns :)
    beijinhos*

    ReplyDelete
  12. parabeeeeeeeeeeens! adoro as prendinhas :D

    ReplyDelete
  13. parabéns M.!! desejo-te td d bom! adorei o desenho, com uma saia em triangulo! uuu

    ReplyDelete
  14. wishin you all the best,sweetie!xx

    ReplyDelete
  15. auguri!!!!!!!!
    http://sisters-style.blogspot.it/

    ReplyDelete
  16. Muitos parabéns, Mariana, mereces tudo de bom! E espero que tenhas uma dia muito lindo!

    ReplyDelete
  17. Happy birthday darling :)
    xoxo
    G

    ReplyDelete
  18. Parabéns atrasados Mariana ;D

    http://thediariesofmissbad.blogspot.pt

    ReplyDelete
  19. Parabéns Mariana!
    Beijinhos :)

    ReplyDelete
  20. Parabéns atrasados!
    De onde são as sandálias? São lindas!
    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. São da Pull and Bear, e estão em saldos!

      Delete